loading...
دانلود
erfan بازدید : 3 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)
فتح‌الله زاده: زشت است، من نگفتم رحمتي را نمي‌خواهم
شماره خبر : 64866
مديرعامل استقلال مي‌گويد هيچگاه نگفته رحمتي را نمي‌خواهد و تنها به شوخي گفته است که بجاي او درون دروازه مي‌ايستد.

علي فتح‌الله زاده پس از مراسم اهداي کاپ و قهرماني استقلال در ليگ برتر، در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم از اينکه قهرمان شديم و اميدوارم که همين موفقيت را در آسيا هم تکرار کنيم. با اينحال حيف شد برابر تماشاگران خودي باختيم.

او در پاسخ به اين سوال که چرا قلعه‌نويي در مراسم اهداي جام شرکت نکرد، اظهار کرد: قلعه‌نويي بخاطر نماز شرکت نکرد و البته کمي کسالت هم داشت. اين را هم بگويم که او در جشن‌هاي قهرماني هيچگاه شرکت نمي‌کند. مثلا در اصفهان هم در جشن قهرماني شرکت نکرد.

مديرعامل استقلال در پاسخ به اين سوال آيا قلعه‌نويي به علت دلخوري از هواداران استقلال در اين مراسم شرکت نکرده است، گفت: شايد اينگونه باشد اما من بعيد مي‌دانم که چنين چيزي باشد.

او در ادامه افزود: ما همه همدل کنار هم ايستاده‌ايم و هواداران نگران هيچ چيز نباشند.

فتح‌الله زاده در پاسخ به اين سوال که رحمتي گفته در استقلال نمي‌ماند، بيان کرد: چرا نماند؟ اين حرف‌ها زشت است که رفته‌اند و گفته‌اند که من گفتم رحمتي را نمي‌خواهم. اين حرف‌ها بي انصافي است. من با خنده گفتم که سال بعد خودم جاي رحمتي مي‌ايستم و اين تنها يک شوخي بود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
من دانش آموز مدرسه ی شهیدبهشتی (تیزهوشان)هستم ،عاشق تیم بارسلونا هستم و یه موقع فک نکنید فقط فوتبالی هستم من چیزهای دیگه هم تو وبلاگم دارم دوست دارم از وبلاگم خوشتون بیاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    زندگی نامه ی دانشمندان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 62
  • بازدید کلی : 367