loading...
دانلود
erfan بازدید : 4 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

بهنوش بختیاری گزارشگر لیگ برتر شد! + تصویر

تابناک / بازی لیگ برتر ایران که همه ساله در سطح گسترده منتشر می شود که هر ساله با صدای عادل فردوسی پور است اما امسال با صدای بهنوش بختیاری روانه بازار بازی های رایانه ای شده است.
 
 گزارشگری بهنوش بختیاری

قدس آنلاین: بهنوش بختیاری پس از چندی قبل که خبر خوانندگی وی در فضای مجازی منتشر شد که بازتاب بسیار گسترده ای هم روبرو شد اخیرا به گزارش گری لیگ برتر فوتبال ۹۳ - ۹۲ روی آورده است.
 
بازی لیگ برتر ایران که همه ساله در سطح گسترده منتشر می شود که هر ساله با صدای عادل فردوسی پور است اما امسال با صدای بهنوش بختیاری روانه بازار بازی های رایانه ای شده است.
 

گفتنی است که در تبلیغان این محصول آمده برای اولین بار است که یک زن گزارشگری فوتبال می کند.در این بازی بهنوش بختیاری و شهروز شبستری بصورت همزمان این بازی را گزارشگری می کنند.


منبع : تابناک به نقل از قدس آنلاین

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
من دانش آموز مدرسه ی شهیدبهشتی (تیزهوشان)هستم ،عاشق تیم بارسلونا هستم و یه موقع فک نکنید فقط فوتبالی هستم من چیزهای دیگه هم تو وبلاگم دارم دوست دارم از وبلاگم خوشتون بیاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    زندگی نامه ی دانشمندان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 39
  • بازدید کلی : 344