loading...
دانلود
erfan بازدید : 7 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
 
سخن گفتن با خدا مانند صحبت کردن با یک دوست پشت تلفن است؛ ممکن است او را در طرف دیگر نبینیم، اما می‌دانیم که دارد گوش می‌دهد.
 
 
Talking to God is like talking to a friend on the phone; we may not see the other party, but we know that he is listening.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
من دانش آموز مدرسه ی شهیدبهشتی (تیزهوشان)هستم ،عاشق تیم بارسلونا هستم و یه موقع فک نکنید فقط فوتبالی هستم من چیزهای دیگه هم تو وبلاگم دارم دوست دارم از وبلاگم خوشتون بیاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    زندگی نامه ی دانشمندان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 328